Bibliotekar Mona Eisby læser en novelle og et digt højt. Undervejs i læsningen snakker vi om de tanker, der dukker op. Det kan være reaktioner på teksten, refleksioner over stort og småt i livet, personlige minder eller andet.
Fælleslæsning er for alle og kræver ingen forberedelse, kun nysgerrighed og lyst til at få en god læseoplevelse sammen med andre.
Vi mødes følgende torsdage kl. 10.30-12.00 på Hovedbiblioteket:
Torsdag den 17. september Torsdag den 15. oktober Torsdag den 12. november